[Ecoseny.Actualitat] El coneixement no genere duptes...

en clau clown enclaudeclownahotmail.com
Dil Mar 8 11:02:55 CET 2010

Hola,
és la primera vegada que responc a la llista i no sé si ho faré bé, jo he clicat responder a todos. Si algú em pot explicar com participar en aquesta llista de distribució li agrairé perquè m'arriben coses que voldria compartir i no tinc molt clar com fer-ho.
En resposta a l'Orland:
A mi m'agrada anar rebent les propostes que circulen per la llista, sempre dintre d'una coherència amb els objectius de l'eco-xarxa. És veritat que de sobte el correu es pot saturar però el que no t'interessa costa ben poc eliminar-ho.
És una opinió més
Elena Codó

From: manuflinaahotmail.com
To: sargantanuasarriadeter.com
Date: Fri, 5 Mar 2010 12:10:18 +0100
CC: ecoseny-actualitatallistes.moviments.net
Subject: [Ecoseny.Actualitat] El coneixement no genere duptes...

Benvolgut company Orland,

Veig , per que et conec de les TCL vallessos, que ets de nova incorporació a la Ecoxarxa Montseny.

Tambè  veig per el teu tò, que et disgusta quelcom  que entre els membres de la xarxa es fonamental, que es compartir   informació i coneixement, aquest company del que parles, en Pere, està fora de tota dupta de fer "publicitat",    doncs , de manera altruista comparteix el  que li arriva a ell, no hi ha mes profit.

Tambè es veritat que som a una fase nova en quand a comunicació i ens hi estem adaptan.

Tots som a aquesta llista (160 persones)i el que no volgui s'esborrarà.

Els principis de l'Ecoxarxa van mès enllà que una red d'intercanvi, està en els nostres principis: "tots en ajudem

en aprendre a fer camí"

Per tant, per subsanar aixó, caldría adressarte al contacte de la coordinadora de comunicació :

infoaecoseny.net...i, i d'aquesta manera ,no  desprestigiar en una llista un company estimat i respetuós en el seu comportament.

Espero haverta ajudat.

Margarita R. Martí.

> Date: Fri, 5 Mar 2010 11:19:04 +0100
> From: sargantanuasarriadeter.com
> To: ecoseny-actualitatallistes.moviments.net
> Subject: [Ecoseny.Actualitat] dubte per als companys/es de la xarxa
>
> Bon dia
>
> alguns companys com el Pere Ardevol es dediquen a enviar propaganda a través de la xarxa Ecoseny i
> quan els demanes que no te n'enviïn més et suggereixen que t'esborris de la llista.
>
> Entenc que tothom ens hem de guanyar la vida però jo diria que la funció de l'ecoxarxa és una altra.
> En tot cas a la web hi ha espai perquè s'hi pengin les propostes.
> [...]

Compartir tus mejores FOTOS es fácil en Messenger  ¡DESCUBRE cómo!
Escucha a quienes ya han probado Windows 7 ¡Hazlo aquí!
http://www.sietesunpueblodeexpertos.com/index_windows7.html