[Ecoseny.Actualitat] dubte per als companys/es de la xarxa

didac costa didacscostaagmail.com
Div Mar 5 14:33:21 CET 2010

Hola

estic d'acord en que és important que els correus no se'ns omplin, pero crec
que és més important i te preferència l'esperit cooperatiu entre nosaltres.

si un company/a anuncia o divulga una activitat o una inquietud propia, crec
que ens ha d'importar més recolzar-lo que si la nostra casella de mails
s'omple. quan a més, es un espai virtual i infinit, i si no ens interessa,
nomes cal no llegir-lo o esborrar-lo, crec que es senzill

pero si que entenc que hem de trobar els espais adequats per cada cosa, i el
que vulgui tenir una informacio basica la pugui tenir sense rebre mil mails.

a mida que millorin les eines virtuals, anirem trobant més el lloc adequat
per cada cosa mes facilment..

pero es important que entenguem, crec jo, que una xarxa d'individus no
elimina els individus, sino que els ajuda a expressar-se i anunciar les
coses que li interessen, que segur que interessen a molts altres. si un
anuncia el seu centre de ioga, l'altre el concert que fa, o l'altre el
seminari on, va, el llibre que ha fet, etc, crec que es molt important i
coherent amb la proposta de fer una xarxa d'autoajuda i de complementarietat
social i economica. si fem una xarxa d'autoajuda econòmica, no veig perque
no hi haurien de cabre les promocions del que fem en les nostres activitats
econòmiques, ja siguin comunitàries o individuals

aixi que d'acord amb tots dos, vegem quin carai de les dues llistes (jo
encara no ho tinc clar) es per a infos basiques de l'ecoxarxa, i quina es
per esplaiar-nos i rebre mes coses.

pero deixem de banda, sense voluntat d'ofendre ni polemitzar amb ningu, (i
no ho dic nomes per aquest ultim mail de l'Orland, sino per altres
comentaris que s'han dit sovint), la idea de que fer uan xarxa  implica
eliminar l'individu. implica ajudar-lo a realitzar-se i en fer-ho,
enriquir-nos a tots.

si a un li va millor la seva tenda gracies a la xarxa, l'altre ven mes
llibres o l'altre omple mes facilment el seu seminari o classe de ioga, es
mes que legitim, es la funcio per la qual ens estem unint i fent aquests
llaços de cooperació. i a mes, segur que repercutirà positivament en el
collectiu d'una o altra manera

val, gràcies, nomes unes reflexions arrel d'aquest mail, pero que no van
dirigides a respondre nomes això, sino en general, ja que crec que es un
tema rellevant que des del meu punt de vista caldria que tinguessim clar

un anunci d'un usuari de la xarxa no es un anunci de la coca cola.. es un
convit a que el recolzem, segurament en una activitat econòmica molt
coherent amb tot el que fem..

val, abraçada  fins diumenge a qui vagi a l'assemblea!

Dídac

El 5 de març de 2010 11:19, Orland Mena i Casals <sargantanuasarriadeter.com