[Ecoseny.Actualitat] REDES EN RED, Encuentro 1 al 4 de abril. Empiezas las inscripciones

Enric Duran Giralt enricaenricduran.cat
Dme Mar 3 17:03:19 CET 2010

Holes!

Estic a la coordinació d'aquesta trobada i també de l'àrea d'economia
alternativa i solidària
de manera que si algú vol més informació o participar de vehicular
aportacions de l'ecoxarxa per la trobada es pot posar en contacte amb mi,

Crec que es una bona oportunitat per compartir coneixements i
experiències amb gent de tot el territori,

salut!
enric

En/na llançadora associació d'artistes ha escrit: