[Ecoseny.Actualitat] Resum de Ecoseny-actualitat, Vol 2, Publicació 13

llançadora associació d'artistes llancadoraahotmail.com
Dme Feb 24 13:39:40 CET 2010

A mi també m'agrada molt el cartell! Estic d'acord amb la Diana, potser ´´es millor destacar m´´es el dia i el lloc.Tamb´´e posaria que hi haur``a actuacions art´´istiques i tallers.Canviant de tema: Com est``a el tema de compensar una mica als artistes? (Dinar, alguns ecox...)Qu``e passa amb els accents, aquest missatge????Recordeu que AQUEST DIVENDRES A LES 21H HI HA UNA CLASSE DE TANGO GRATU¨¨ITA AL PUNT DE TROBADA LLANÇADORA DE GRANOLLERS!!!Salut!

Pep Mogas
www.llancadora.org

P Abans d'imprimir aquest correu, assegura't que és necessari. El medi ambient és a les nostres mans.

Si no vols seguir rebent informació de Llançadora A.d'A., contesta aquest missatge posant BAIXA en el tema. Gràcies

¡Ya está aquí Windows Live Spaces! Ahora podrás crear fácilmente tu propio sitio Web.
http://spaces.live.com/signup.aspx