[Adminsces] Trobada ecoxarxes

vado vado a tresones.com
dll oct 8 18:11:30 CEST 2012

Hola Francesc,

     justament avui he estat parlant amb l'Esteve de com va anar i me
n'ha fet cinc cèntims.  Crec que es una pena si us desinfleu ara perquè
s'han celebrat reunions sense que la gent confirmés si li anava be i si
vindria. Tots tenim mil coses per fer i es un esforç fer un forat a
l'agenda, més si cal desplaçar-se. Avui he parlat amb en Didac també.
Ell m'ha comentat que assistiria a la trobada si finalment es fa, i que
de cares a les reunions preferiria que els temes a tractar les
justifiquessin més enllà de reunions virtuals. Crec que no hi ha cap
problema en aquest plantejament. El que em sorpren es que us trobessiu
els dos sols a aureasocial. Per mi no es desprén d'aqui que hi hagi
falta d'interés, de cap manera. Simplement, cal que ens assegurem que a
la gent li va be abans de fer la reunió.

   Es va oferir ca l'Estròlic i es va acceptar. Es van elegir unes
dates, es van canviar i es van acceptar. Perquè ens plantejem ara si es
fa o no es fa?

   Desde la CAC estem començant a contactar amb els rebosts i la idea es
informar-los de la trobada d'ecoxarxes i oferir-los de participar
portant productes per proveïr les jornades i estimular l'intercanvi
entre nuclis. Per altra banda també hem d'avisar a la gent de l'ecoxarxa
del pla de l'estany, que estan a l'espera de la 1ª assemblea. Seria
genial que assistissin a la trobada d'ecoxarxes. Què els hem de dir, doncs?

   Be, realment em sap greu no haver pogut estar a la reunió, tant com
cada assemblea permanent de la cic a la que no puc anar perquè estar pel
fet de ser a bcn. Per altra banda, per mi es molt provable que això
canviï i que a partir d'ara pugui assistir almenys una vegada a la
setmana a bcn. No sé com tenen el panorama les altres persones.

   Avui també he cenviat un missatge a en Jordi Flòres. Sé que tb va
apuradissim amb el temps, i a l'hora que frisa per assistir a aquesta
trobada i a les mateixes reunions de la CAC. En Sebas, de Pujarnol,
també es un gran promotor de la moneda social i de les ecoxarxes, i es
pot comptar amb ell de totes totes. En carles Tell, del Penedès, està
integrat a la nova CAC i estem treballant junts. També es pot comptar
amb ell.

   Al vespre he de trucar a la gemma solanas, de  EGIR, per veure com
tenen el tema. Crec que per l'ona de EGIR, i per proximitat, també
vindrà la gent de Girona, i contents que es faci a ca l'Estròlic.

   Vull parlar amb l'Epi i la Sabina, del nucli d'Olot. L'últim email
que em va arribar parlaven d'e reactivar-se, crec que per mitjà dels
grups de consum de la zona. No costaria gens que vinguéssin, i més si
parlem de finals de novembre.

   De la Bisbal, la Teresa i en Jaume s'apunten a totes i donen un
suport incondicional. I de palamòs tenim en Toni, que tb està a la
coordinació de la CAC i està al 100%.

   També he de parlar amb la gent de Can Calçada, que volie activar el
rebost.

   En Carles Tell manté el contacte amb la gent activa de Lleida i Osona.

   A la gent de Mallorca no els fa cap mandra fer un salt tot sovint i
visitar-nos, i crec que estan esperant que la cosa es mogui. No hauriem
d'estar dubtant.

   La gent del Pallars ho té mes xungo. Però hi ha solucions. Crec que
encara tenen ecobàsics de la fase de la RB passada, que son vàl.lids
ara, i 100% recolzats per la CIC. No crec que el motiu per no venir
necessariament hagi de ser la despesa de transport.

   També estàn molt animats la gent del Nucli de l'Hospitalet, que des
que s'ha arribat al desenllaç del conflicte amb la CIC, lluny de
deblitar-se la rlació n'ha sortit revifat i amb ganes de treballar pel
projecte.

   Gent, per res hi veig falta d'interés. El que hi ha es falta de temps
perquè tothom va pendent de mil processos oberts. Tinguem-ho en compte i
no ens desesperem.

   Salut!